• Nederlands
  • English
  • France
  • Deutch
slogan

Regional ist das neue Bio!

maandag 09 maart 2015

In Duitsland is ‘Regional ist das neue Bio‘ een veel gehoorde uitspraak. De herkomst van ingrediënten met de nadruk op foodmiles en duurzaamheid spelen hierbij een belangrijke rol. Als bron van dé Hollandse knoflook uit de Beemster vinden wij het belangrijk om de professional hier meer over te informeren en vooral te inspireren. Want alles begint namelijk bij de bron!


Samen met koelvers knoflookspecialist Bresc zal Beemster Garlic te vinden zijn op verschillende Duitse gastronomische beurzen. Van de Internorga in Hamburg, de Anuga in Köln tot de Intergastra in Stuttgart. Vanuit verschillende regio’s in dit grote ‘food loving’ land komen culinaire professionals de laatste trends en topics ervaren op deze beurzen. 

Naast de verse Beemster knoflookbollen is er voor de culinaire professional de gemaksoplossing verkrijgbaar in pureevorm. 

Fresh garlic from Holland!

< Terug naar overzicht